Gece ateşlendi. acile götürdük calpol verdi fitil verdi. fitili gerekmedikçe vermeyin dedi. Calpoluda 6 saatde bir verin dedi. Gönderdi. Burnunu temizleyin dedi ama kesinlikle dokundurtmuyor kendini yırtıyor ne yapacam bilmiyorum ateşi calpol verince 37.2 ye düşüyor sonra tekrar 38 üstü. Geçer mi:( çok ağlıyor:(