Dün oğlumuzun sünnetini yaptırdık
Öncelikle burada sünnet için kendi tecrübesini anlatıp geniş kıyafet alma konusunda bilgi veren kadına teşekkür ederim ☺️
Şimdi kısa ama net söylemeye çalışacağım
Sünnetin 2 -günündeyiz şu an
Ne kadar küçükken yaptırırsanız o kadar iyiymiş
Çünkü bizde hem diş çıkarma huzursuzluğu hem tadımlık ek gıda başlangıcı ve hastalık zamanına denk gelmesi bi bakımdan zor oldu
Neyse başa sarayım
Gitmeden 2 saat önce emzirdimki işlem biter bitmez huysuzluk yapmadan emzireyim diye
Yanıma yedek bol kıyafet aldım oyuncak aldım steril kaynayıp biraz soğuyan suda pamuk ıslatıp yanıma aldım ve telefonumu
İlk lokan anestezi yapıldı özel bölgeye 4-5 yerinden iğne yapıldı haliyle ağladı elini ayağını babasıyla beraber tuttuk
10 dk sonra işlem başladı o sıra ilk kez telefonla YouTube dan şarkı açtım o yüzden ilgisini çekti bir şey hissetmedi el ve ayaklarını tuttuk yine 4-5 dikiş atıldı 15 dk ya işlem bitti hemen sonrasında krem sürdü doktor 2 krem verdi sabah akşam sürmek için ve ağrı olduğunda 4-5 saat arayla içirebileceğimi söyledi
Geniş eşofmanını giydirdim bezini taktım herhangi bardak vesayre koymadık kendi idrarın da iyileştirme özelliği olduğu için hemen emzirdim uyudu 20 dk sonra uyandı 2 saat sonra iğnenin etkisi geçti
Ağlamaya başladı calpol verdim eve gelince bezini değiştirdim bu arada Demir ilacı kabız yaptığı için ilk kakasını yaparken zorlandı okundukça ağrı oldu zaten gelir gelmez 4-5 saat aralıklı ağlama krizleri oldu tam uyuyamadı ağrıyla uyandı kalasını yapar yapmaz bezini değiştirmeye çalıştım yarasına değmişti mecbur sildim orayı da baya ağladı her bez değiştirmede elimi iyice yıkayıp dezenfekte ettim kremini ikisini aynı anda sürdüm bezini tekrar taktım tadımlıklara ara verdim çünkü hep kucağındaydı sık sık ağlamalar olduğu için ve ben bile tutmaya korka korka tuttum kucağıma aldım 4-5 saatte calpol verdim
Ya dişinden yada hastalıktan gece ateşlendi hala devam ediyor gece yine sık sık uyandı kucağımda uyudu yatağına koyunca ne uyudu nede sustu sabah ta yine aynı şekilde devam etti ama ağlaması azalarak sık sık emzirmeye çalışıyorum yanından ayrılmıyorum hep dokunmak istiyor haliyle ama öksürükten dolayı sünnetinş biraz zorluyor o yüzden erken olması daha iyiymiş
1 hafta kreme devam sonra resim çekip doktora atacağız durumu değerlendirip bilgi vereceğim dedi sonra kantaron yağı süreceğiz
Bizden bu kadar sorularınız varsa cevaplamaya çalışırım ☺️