araskuzumm0918 Feyzaemine biz 10.aydan sonra bıraktık şuan 1 yasındayız uyanıyor sadece su veriyorum o da her uyandıgında değil,sabah 5gibi emziriyorum
Umayumayumay Feyzaemine normal mi bilmiyorum ama insanı çok yoruyor. 6 aylık kızım her saat başı kalkıp emiyor yatmadan mamada veriyorum açlıkla alakası yok yani ama alışkanlık olmuş heralde bilmiyorum ne zaman geçer
Srpzngn Feyzaemine benim de 6aylik olcak haftaya,dogdu dogali oyle.Hatta son haftalarda rekor kiriyoruz 30 dk suruyor uykulari.Ciglik kiyamet aglayarak uyanip emmek istiyor.Cok bitkinim
teachersrn Feyzaemine 17 aylık hala sık uyanıyor, en uzun uyuduğum 4 saat, şansım varsa o da, gece emmeden uyumuyor çünkü, emzirmeyi bırakmam lazım ama dayanmaya çalışıyorum, beş kez kalkıp sabah 7de işe gidiyorum helak oldum 😔