Hanımlar oğlumda alerjik öksürük var ama arada geçmiş gibi oluyor sonra bi anda başlıyor yine. Dün akşamda birden başladı 2 gündür bi yerede çıkmamıştı. Çikolatalı sos vardı ondan yemek istedi 4 5 kaşık yedi aldım elinden sonra öksürüğü başladı. Acaba kakao alerjisi olabilir mi ? Öyle bişeysede ne geçirir öksür öksür hali kalmadı kuru zorlatan bi öksürük çocuğumda..