Kızlar 7 aylık bir kızım var beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim çok şükür sağlıkla kucağıma aldım ama 7 aydır her regl dönemim gecikince hamile miyim diye içim içimi yiyor psikopata bağladım rüyalarımda gebeyim beta hcg değerime falan bakıyorum 😂😂 reglim yine gecikti dünde rüya gördüm yine hamile miyim lan triplerine girdim ben gibi kafayı yiyen var mı