Kızlar lokal anestezi ile sünnet olucak yarın bebeğim ama beni bı korku telaşe aldı, çok canı acır mı diye kendimi yemeden duramıyorum. Hiç bir seyden habersiz olup bugün mutlu olması ayrı içimi kemiriyor. Sünnetten sonra görüntü çok mu kötü, böyle seylere bakamam içim çekilir gibi oluyor, nasıl olucak bilmiyorum. Yarın odada durabilirsem ne âlâ. Önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 🥺🌸