Merhaba hanımlar 5. Ayımıza gireceğiz ve 3. Aydan itibaren yoğun bir şekilde saç dökülmesi yaşıyorum. Değerlerimi ölçtürdüm kan ve vitaminlerim gayet iyi çıktı. Şampuanımı değiştirdim urban serisinin biotinli şampuanını kullandım daha kötü oldu. Bana öneride bulunacaklar var mı saçımı taramaya korkar oldum 🥹