Size bi reçete atacağım yaptırın ve kullanın. İstanbul’da duygu hastanesinde çok güzel bi dermatolog yazdı. Oğlum 2 aylıkken aynı bu şekilde uyuz olmuştu hatta daha beter. İlacı 3 gün üst üste yıkamadan sürdüm 4. Gün yıkadım nemlendirici losyon sürdüm 5. Gün tekrar yıkadım kaşıntı için krem verdi doktor onu sürdüm ilk kullanımda bile geçti. Ama ben 10 gün bekleyip tekrar sürdüm garanti olsun diye herşeyini yıkadım bebeğimin ve bizim iğneden ipliğe her şeyimizi evde kim varsa herkesin kullanması gerekiyor bu kremden.