Prensannemm Hanımlar normalde biz BİM’in bezini kullanıyoruz eşim avantaj paket diye agu baby bezi almış ne yazık ki pişik yaptı gerçi her bez pişik yapıyor BİM’in bezinden başka kullanamıyoruz sizde de öyle mi
Alya-Sena Prensannemm o agu baby cogu bebege pisik yapmis sanirim biyerde okumustm . Bende bimin kendi bezini kullaniyorum
Dilanguven Prensannemm Biz de sadece bez markası değişikliği pişik yapıyor sizde de öyle olabilir pişik kremini sürüp beze pudra dökmeyi deneyin. Biz de kullandık bir defa ama çok sızdırıyordu ya her gecenin yarısı kalkıp üst baş değiştiriyordum.
Deletedmom_62 Prensannemm her bez değişimi sonrası pisik kremi kullaniyo musunuz? Bir de arada altını açın havalandırın bence bezle ilgisi yok ister pamuk kullan ister ıslak mendil . Islak kaldığı için pisik oluyo . Ben şok migros bir a 101 hepsinin bezini denedim hepsi aynı bunlari yapmazsam önce kızarıyor sonra pişik oluyo