yavrusununannesii bugun ishallik baslasi 2buçuk yaşında çok kötü kokuyor bide ama ates felan yok ne yapsam iyi gelir
Hamzaninannesi1411 yavrusununannesii Çok geçmiş olsun. Haşlanmış patates yesin o çok iyi geliyor ishale
Pnarferah yavrusununannesii benim de oğlum 2 hafta önce oldu hastaneye gittik serom taktılar bide reflor verdi doktor reflor kesti bide antibiyotik verdi
Esrasemra Kokulu ise (ROTA) olmuş olmasın rota degilsede enfeksiyon olmuş büyük ihtimalle dikkat edin ev halkına bulaşabilir çünkü ona yapacağın hiçbir şey yok hastaneye götürmekten başka
Esrataluy yavrusununannesii kesinlikle rota testi yaptırın bizde 1 yasinda ishal oldu usuttu dedik çok kötü kokuyordu meğer rota olmuş
Mefeannesi yavrusununannesii adenovirüs olmuş ishali çok pis kokuyodu doktorda kakası çok kötü kokar dedi gerçekten öyleydi şükür geçen hafta atlattık siz nasıl oldunuz
yavrusununannesii Mefeannesi bizde 2 gundur ishal var çok değişik kokuyor dünde kustu götürmedm size ne verdi doktor