GezginPaNDa biz su an 6 ayligiz biraz once uyumak icin gogsumu acmaya calisti kendisi memeye ulasti ve gozlerini kapatti, boyle olunca uyku egitimi kararinda duygusal olarak cok zorlaniyorum. Resmen huzunleniyorum. Ama aslinda guzel uyusun agzinda meme olmadan, kucakta yamuk yumuk degil yatağında guzel yatsin diye. Bir de tabi ki 6 aydir gece gunduz hep kucağımda uyuyor. Bir ay sonra ise baslicm. Sonra gece uykusuna geciste çarşaf yapıyoruz. Ama tum bunlari unutuyorum ve gece sanki bana “annecim beni yalnız birakma ”dermis gibi bakarak aglicak ben onun sirtini pispislarken. Biraz icimi doktum. Bu kdr zorlanacagimi bilmiyordum bu karari alirken.