Merhabalar iyi pazarlar 🌸 nokta atışı bir soru soracağım. Yemek fazla yemiyor, memeyi daha çok istiyor, gece çok sık uyanıp yine meme istiyor, 15ayligiz.. yeme ve uykunun sürekli bölünmesi memeye bağlılıktan diye düşünüyorum. Peki memeden kesersem bu sıkıntılar biter mi yasayaniniz mutlaka vardır. Fikir alışverişinde bulunmak istedim 🙏