Imau Kızlar yardımcı olun lütfen. Kızımın kulak arkası pişik gibi bi şey oldu akıyor. Siliyorum kuruluyorum Bepantol sudocrem zeytinyağı bu üçünü denedim iyi olcak gibi oluyor ama sonra yine aynı. Tavsiye verir misiniz. Hafta içi randevumuz var o zamana kadar toplasa biraz
Zulubik Imau merhaba, muhtemelen egzama sizin de, doktora gittiniz mi ne dedi doktorunuz. Bize kortizonlu krem verdi bırakınca tekrarladı. Tekrar kullanmak istemiyorum. Bir çözüm buldunuz mu acaba
Nova Imau Bizim de bir kulak arkası yara gibi olmuştu hatta kötü kokuyordu. Doktoru kortizonlu fucidin verdi. 3-4 kere sürdük ve hemen geçti.
Imau Zulubik doktora gittiğimde sizi bilgilendireceğim. Pişşk kremi sürüyorum geçiyo bırakınca tekrarlıyor
Babygirlsmom Eğer yorumdaki gibi egzema ise ben kendimdeki egzema için kortizon kullanmak istemediğim için bepanthol sensiderm egzema kremi sürüyorum, toparlıyor. Ama tabii bebek için eczaneye danışın en azından
Babygirlsmom Imau uzun vadede deri inceltiyor ve egzema bölgesini tam baskılayınca başka yerde egzema çıkıyor. İkinci söylediğim benim ve ailemdeki kişisel deneyimimiz. Deri incelmesi bilinen etki.