TRTCOCUK Kızlar sadece bı sitede gördüm ama boyu aşırı kısaydı başkada bulamadım bu elbiseden alan varmı nerden aldınız bilgilendirirseniz sevinirim 😀
TRTCOCUK cahillesohbetikestim aynen ya geçenlerde bı kızın üstünde gördüm aşırı güzeldi ve yakışmıştı ozamandan beri aklımda sadece bı sitede gördüm orda da boyu 125 cm 🤦 çocuklara olur anca anlamamki neden boylarını kısa yapıyorlar
cahillesohbetikestim TRTCOCUK yeni moda sanırım bende nerede elbise beğensem kısacık oluyor. Bilekler hep açıkta kalıyor öyle de ben giyemiyorum. 🙄
TRTCOCUK cahillesohbetikestim Aynen bende iyide tesettür modaya göre degilki yakında diz üstü yapacaklar buna da moda diyecekler bilmiyorum ne olacak önerilen sitelere de baktım yine kısa bı tane buldum uzun ama oda aşırı pahalı 400 TL baktığım diğer siteler 250 civarıydı vazgeçtim almayacam daha uygununu bulana kadar nepayim
Irmakmelegim TRTCOCUK boyu kısa olsa altına uzun çorap giyersin üstüne uzun mont kapatır kapalı deilim ama fikir
TRTCOCUK Irmakmelegim evet ama ben sevmiyorum öyle bana göre çirkin duruyor 😀bı tane buldum boyu uzun ama diğer sitelere oranla aşırı pahalı ya🥺
Irmakmelegim TRTCOCUK himm anladım sevk meselesi tabi haklısınız sizde o siteden alım bir kere alıyorsun bi sefer kendinize harcayın bizlerinde bazn ufak ta olsa kendimizi mutlu etmeye hakkımız var
TRTCOCUK Irmakmelegim önerilen tüm sitere baktım 200 250 civarıydı boyu uzun olan site 400 TL güvenilirligide yok 400 TL de veremem maddi sıkıntı var eşim borç var deyip duruyor 😀😂