1prens1kedii1 birmelekannesi0 ne kadar oldu başlayalı yeniyse alısır bagırsakları ilk bende korkmuştum Dr kusabilir korkma demişti en başında
Dilruba_1 Yeni mi başladınız ya da mama değişimi olduysa da kusma olabilir belki Evolvia ve golden goat kullanıyorum ben de Evolviayı yaklaşık bir aydır içiyor içinde probiyotik olduğu için onu da kullanıyorum şu anlık memnunuz
Cancan15 1prens1kedii1 merhaba 3. Kutudayım. 2 bucuk aylık bebeğim. Önceden böyle aşırı bi kusması yoktu. Geçer mi acaba. 10 gün içinde de hiç kilo almamış.