Bebeğim 8 aylık bı haftadir hasta oksuruk ates vs ile ugrasyoruz . Öksürük ateş falan azaldı ama dunden beri bebeğim hem çok uyuyor hem az emiyor hemde vucudu çok soğuk elleri kollari yüzü kulaklari tüm vucudu birden sogudu dün geceden beri evin içi iyi 24 25 derece soğuk diye kalin giydirdim ısınmıyor vucudu başına böyle bişey gelen var mı yada nedenini bilen var mı ?