Elfahsenimm Merhabalar hanımlar 6+10 kızım için bir öğünde bir yumurta sarısı ve bir parmak avakado yeterli olur mu doyurur mu ardından mama vermeli miyim?
Sema-nehirasel Elfahsenimm o ayda ek gıda doyumluk değil tadımlık. Daha çok küçük zaten yeni başladınız büyük ihtimalle ek gıdaya
1Anakuzusu Elfahsenimm eğer yeni başladıysanız tüm yumurta sarısı fazla gelebilir sanki. Kızım 8 aylık oldu bugün 2 haftadır falan tüm sarı yiyor. Sizin daha çok tadım yaptırmanızı öneririm. Sütten lor peyniri yapabilirsiniz onun da tadımına başlayabilirsiniz.