Dorukpasa Canım anneler oglum 19 aylık augmentin es e baslattı doktorumuz günde 5 ml olarak ama bu surup bitene kadar mı kullanacagız eczacıda bişey yazmamış üstüne 12 saatte bir yazmış sadece ?
Esoca38 Dorukpasa Bizde bugün acillik olduk yeni başladık sabah öğle akşam 1 er ölçek yemekten önce yazmış ama 1 hafta sanırım kullanılıyor bundan öncede bu tarz bir ilaç kullandık 1 hafta demişti eczacı
yaseminoztrk Dorukpasa aldığınız eczaneden yada eğer özel hastaneyse doktordan öğrenebilirsiniz arayın yardımcı olurlar mutlaka 5 gün diyen de var çünkü
Dorukpasa Esoca38 sabah öğle aksam antbiyotik için cok değil mi 12 saatte bir alınması gerekiyor ama 🙄
Esoca38 Dorukpasa Durumumuz baya kötü sanırım ondan kaynakli.. Sürekli hava falan veriyoruz enfeksiyon cigerlerine kadar inmiş. Hırıltılı balgamlı öksürük, ateş, burun akıntısı.. Hiç birşeyi yokken dün birden fenalaştı çocuk neye uğradığımızı şaşırdık.. 😔
Esoca38 Dorukpasa şimdi şurubun üstüne baktım da sabah akşam yazıyormuş ben öksürük şurubu ile karıştırmışim yanlış oldu hakkınızı helal edin ☺️
Dorukpasa Esoca38 aa helal olsun ne demek bende şaşırdım zaten 🙂 cok gecmiş olsun insallah bir an önce iyileşir yavrularımız
TheLatte Dorukpasa geçen gün doktor 3 gün kullan kes dedi antibiyotiği . 2 hafta sonra tekrar hastalandı oğlum bu sefer 7 gün kullan dedi doktor . Görümcem cocuk doktorunun yanında sekreter ona sordum şimdi 7 veya 10 gün dedi .
Bulutttum Dorukpasa valla benim oğlum 15 aylık 13 aylıkken kullanmıştık 10 güne tamamlattı doktorumuz bıraktırmadı bize canım kalırsada çöpe attık en iyisi doktoruna sor