Siyahincimm sırf ikisi aynı anda büyüsün diye arkadaşım bebeği 3 aylıkken 2.bebeğe hamile kaldı ve araları tam 1 yaş oldu ama bebek olduğu için çok hareketlenmediği için çok zorlanmadığını sadece hamilelik sıkıntılarıyla bebeğin bir arada olması zor gelmişti arkadaşıma bunu bir örnek olarak verdim ki belki fikir olur yani aslında her hamilelik her bebek farklı o yüzden sen istiyorsan yap kardeş güzel şey beraber büyürler zamanla güzel olur 🎈