Hale0108 Şuan 3 ay 22 günlük. 2 aylıkken başladı. Doktor atak dönemi olabilir dedi atak geçti,idrar ve kan tahlili istedi normal dedi,gündüz biberonla içmiyor uykuda içiyor geceleri,gün içinde kaşıkla besliyorum bazen içiyor bazen içmek istemiyor doktor nasıl içerse içsin besle kilo kaybetmesin dedi ama başka doktora da gitmeyi düşünüyorum. Siz doktora gittiniz mi? 3-4 aylık bebeklerde meme reddi normalmiş zorlamadan teklif et demişti ama zaten sütüm kesildiği için nasıl emzireyim,biberon teklif ediyorum 3 saatte bir içmeyince kaşıkla beslemeye çalışıyorum