2 aylıkken başladı mama meme reddine 2 ayda toplam 400 gram aldı.Gerçekten çok zor bir bebek 8 saat aç durur mu ya.Doktor atak dönemi dedi sonra diline baktığında pamukçuk olmuş biraz dedi bende yok yeni mama içti dedim.Tamam ozaman dedi.10 gün önce tekrar gittik.Pamukçuk dedi.Damla gibi bir ilaç verdi.Çok şükür emiyor yiyor biraz dünya varmış dedik.Yarın kontrolümüz var umarım kilo almıştır
3 Ay 23 günlüğüz 🥰