Berilsmom
Gece çok sık kalkıyor diye söyledim hep şimdi idrar yolu enfeksiyonu oldum aşırı derecede. Ağır ilaç kullanmam gerekirse emzirmeye ara vermem gerekirmiş. Şikayet etmemiştim aslında herkes gibi ben de sebebini sorguluyordum acaba doymuyor mu etmiyor mu diye. Sanki allah cezamı verdi gibi hissediyorum çok kötüyüm. Dua edin hafif antibiyotiklerle geçsin enfeksiyonum kızımı 7/24 emzireyim bi daha hiç söylemicem