Merhaba benim de beneğim doğar doğmaz yaş akciğer ve enfeksiyondan 8 gün yoğun bakımda kaldı eve gelince meme reddi başladı biberona başladık ama hergün ara ara meme tutması için veriyordum sonra birden kendi tuttu derken 15 gün sonra pnömoni oldu tekrar yoğun bakıma alındı o kadar zor bi durum ki sütümüzün gelmemesi çok olağan bir durum. Bu durumlarda tek yapılması gereken bol dua etmek ve 3 saatte bir ne kadar çıkarsa çıksın sağım yapmak. Yapılan tedavilerden dolayı orada en çok gereken anne sütü .. bebeğim şuan benimle beraber çok şükür iyi şuan sütüm azaldığı için ve meme reddi yaşadığımız için bir beslenme sağılmış süt bir beslenme mama veriyorum . Her anne ister bebeği emsin anne sütü ile büyüsün ama bazen olmuyor .. bence hiçbir anne sütüm yok bebeğim emmiyor yada sütüm yetmiyor diye kendini üzmesin mama ile büyüsün sağlıkla büyüsün bebişler.. biz ne kadar psikolojik olarak iyi olmazsak ne bebeğimiz iyi olur ne de biz istediğimiz gibi büyütebiliriz .. her bebek ailesi ile sevgiyle sağlıkla Yanyana büyüsün inşallah 🙏🏻