miniikmucizeem Soğuk havalarda bebeğinizle avm market kafe gibi yerlere gidiyomusunuz gidiyosanız nasıl giydiriyosunuz kalınlık olarak 11 aylık bebeğim var dışarı çıkartmaya korkuyorum
Rdn miniikmucizeem atlet sweat mont altına eşofman üstüne de mont ayağına iki çorap sokakta bi saat gezöiyoruz
Rdn miniikmucizeem ben de ankara yok yaa soğuğa alışsınlar soğuk değil socak hasta eder diyor doktorlar korkmayın
Prensesannesi2022 miniikmucizeem bizde ankaradayiz kızım 5 aylık kısa kol zıbın üstüne sweat altına külotlu çorap eşofman giydiriyorum en üste de astronot tulumu ve şapkası dışarda geziyoruz 🤭
nazlimom_ miniikmucizeem ankaradayız uzun kollu zıbın üstüne sweat kalın degil sweati altına külotlu çorap mont şapka terlemiyor hep böyle cıkartıorum
_The_ANA_ miniikmucizeem Sıkı giydirdikten sonra soğuk hava hasta etmez Ama şuanda avm ve cafelere gidilecek gibi değil inanılmaz bir salgın var
_The_ANA_ miniikmucizeem Kapalı mekanları hiç önermem. Bize doktor 3 ay kalabalık her yerden uzak durun dedi
Maya1 miniikmucizeem kalin giydirmem. Avmler sicak. Montlari kalın. Içi normal 1 zıbın kolsuz, ustune kazak. Ustjne mont