nur_eayni_h Babybloom o derece diyorsunuz🤨🤨 ya bilmiyorum benim için satılması çok daha önemli aslında .. o odayı sadeleştirme.. İnşaAllah gönlümdeki hale getirebilirim🤲🏻
Son123 nur_eayni_h satmak yerine kaplatabilirsiniz. Tamamen model değişikliği de istiyorsanız maalesef ederinden düşük satarsınız biraz
nur_eayni_h Son123 ederi her türlü bizim aldığımız fiyata göre yüksek olur zaten ama amacım başka model değil salon takımı kullanmak istemiyorum salonu da oturma odası şeklinde kulllanmak istiyorum. Bakalım hayırlsııı
Annenazz nur_eayni_h ileride satarım büyük ihtimalle. Dediğin gibi hiç üzerine oturulmadı. Çok severek aldım ama şu an çok gereksiz geliyor
nur_eayni_h Annenazz kesinlikle bana da öyle gereksiz geliyor.. sadece temizlik yapmaya giriyorum odaya😔
kahvekokusuu nur_eayni_h ancak çok uygun fiyata koyarsanız satabilirsiniz başka türlü kolay kolay da alan olmuyor
Deletedmom_75 nur_eayni_h Bu yüzden Kirlenecek ya da kırılacak diye istemiyor eşim oturulmasını. Anlayacağınız boşuna eşya yükü.. Eskiden hep bu kafalar vardı da şuan hala var olmasina şaşırıyorum, yahu insan dünyadan göçüp gidiyor yarina cikicagimizin garantisi yok bu eşyaya tamah nedir anlamiyorum eşyalar eskimek kullanmak bize hizmet etmesi icin üretiliyor. Letgoya falan koyabilirsiniz dolap uygulamasin da var mi bilmiyorum bu özellik yani buralardan satmayi düşünebilirsiniz.