Ya kızlar ben bi soru sormuştum. Bebeğim çok mama içiyor 1 bucuk yaşında diye. Sizde bssürü sey yazdınız ve uyguladım şuan bebeğim bi sabah bide agece yatarken mama içiyor . Sevdiği yemekleri çorbaları yapmaya çalışıyorum. Aralarda meyve yiyor başka ne verebilirim? Ağzı boş durmuyor çünkü bişeyler yemek istiyor 😂 sizden bi ara öğün alternetifi istiyorum birde kahvaltıyla hala arası yok. Çorbayla geçiştiriyor. Siz kahvaltı az yaptığında neler veriyorsunuz