Arkadaşlar küçük bir ilçede yaşıyoruz kendi annemle aynı şehir ama iki araba değiştirip anca gelebiliyor haliyle bakıcı bakacak bebeğime ama burda bulmak zor ve bazen yarı yolda bırakabiliyorlar arkadaşlarımın başına geldi. Ve bebeğim okula başlayana kadar bakıcı lazım bize. Kaldığımız yerde arkadaş dışında akraba vs yok. Kayınvalidem başka şehirde buraya taşının ben büyütürüm diyor. Tabi mükemmel bakamaz ama böyle söyledi. Kendisi genç sayılır. Siz olsanız gider misiniz? Bakıcılarla ilerlemekte stresli geliyor bana bırakırlar ya da beğenmezsem başka birini bulmak zor vs. Fikir verirseniz sevinirim.