2ay 24günlük kızım doğduğundan beri emerken ağlayıp kendini geri atıyor. Gazdan dediler ha geçti geçecek derken üç aydır hala gazdan olabilir mi? Gece 2-3kere emmeye kalkıyor sorunsuz emiyor hava yutma yok. Ama gün içinde işkenceye dönüşüyo sadece ayakta emiyo bazen ayakta da emmiyor. Napacağımı şaşırdım 😞 kilo alımında problem yok 3.5doğdu 6.5kilo şuan yni emene doyana kadar uğraşıyorum. sizden de fikir bekliyorum ağlayark kendini geri çekmesi neden olabilri?