Okuyanbiranne Bu ikileme ben de düşmüştüm ama bence kıyaslamak anlamsız. İkisi de farklı amaca hizmet ediyor. Hali hazırda bi süpürge ihtiyacınız varsa tabi ki Dyson. Ama zaten süpürgem iyi diyorsunuz. Ben de aynı durumdaydım. Tamam kablosuz aşırı rahatlık ama… Bebekli, çocuklu evde robot kesinlikle kurtarıcı. O sırada başka bi işle meşgul olabiliyorsun, günlük temizlik yaptığın için evin zaten kirlenmiyor, pervazlar bile eskisi kadar kirlenmiyor… Böyle düşündüm. Robot aldım. İyi ki diyorum. Hala fikrimi destekliyorum. İlk fırsatta Dyson da alacağım. Ama şimdilik robot beni daha çok rahatlatacaktı. Öyle de oldu. :)