Okuyanbiranne Bende Dyson V12 var almadan önce robot alacaktım ama bir kaç olumsuz yorumlardan sonra vazgeçtim bir de kapıların önünde benim mermer var kapı eşiği deniliyor sanırım ve yüksek oradan geçme ihtimali de yok bu sebeple almadım. Dyson güzel tavsiye ederim lazer başlığı da var onu da ayrı seviyorum olan biten bütün tozu gösteriyor bir süre sonra psikolojik olarak ev hiç temiz değil düşüncesine sokuyor ama alışıyorsunuz. Tetiksiz alın alacaksanız sürekli basarak kullanmak zordur bir süre sonra el alışır mı bilmiyorum ama ben tercih etmedim. V12 gayet güzel memnun kalırsınız.