NAZAKYOL06 6 aydan büyükse evet sakıncalı..damak gelişimi için ayına uygun emzik kullanmalısınız..şimdi bir sürü anne gelir “benim bebeğimde almıyor hiçbir şey olmadı” der ama asıl sorun süt dişler değiştiği zaman ortaya çıkıyor..ortodontistim 2 yaşına kadar ve mutlaka ayına uygun kullnamamı söylemişti sorduğumda..6-18 alması içi ısrar edeceksiniz..baktınız hiç almıyor o zaman bıraktırmanız daha doğru