Merhaba öncelikle korkmayın bebeğim 2 aylıkken yaşamıştım benzer bir şey mi bilmiyorum tabi kusmukla karışık kahve bir şeyler geldi ben kan sandım hatta sonra gece 3 tane acile götürdüm hiç bir şey yoktu ben emziriyorum büyük ihtimalle göğüsümden geldi bazen tıkalı kanallar oluyormuş ya da paslı sütünüzü sağın bi bakın emziriyorsanız böyle olabilir sizinde ve gün içinde bakın bir daha olacak mı diye ama tabiki bence mutlaka yinede bi hekim görmeli emmiyorsa mutlaka gösterin