Benim bebeğimde de oldu ama daha hafifti. Ben biraz fazla giydirmişim kat kat. Bi kaç gün daha dikkat ettim. Hırkasonı giydirmedim. Yavaş yavaş soldu. Bu süreçte ılık duş aldırdım. Ama siz doktorınuza sorun alarji de yapmış olabilir. Sizin yediğiniz son günlerde farklı bişey oldu mu.