Kızlar daha öncede sordum şimdi gayet ciddi evlere bakmaya başladık ama.hala.icimde acaba mi diyor size sormak istiyorum
Doğu görevindeyiz biraz birikimimiz var ev sahibi olmak istiyorduk fakat memleket uçmuş durumda malesef almayacağız şuan bir ilcedeyiz fakat büyük gelişmiş bir ilçe var ordaki evler çok ucuz örnek vereyim 400 bin falan. Çok rahat alabiliriz 1+1 eşyalı kiracı koyarız içine diyoruz şimdiki kiramiz 1000 TL ev alıp içine kiraci koyarsak 2.5 bin civarı kira getirisi olacak. Tek sorun acaba giderken satabilir miyiz satsak kar edebilir miyiz 1 buçuk sene sonra tayinciyiz.