23aylik olduk normalde oglum emmeye hiç düşkün değildi ne wakit 18.ayda hastalandı sadece anne sütü aldi o wakitten beri emmek istiyo. Bu ara yine bi agiz yarası oldu oglumda yine aşırı emmeye basladi🙄 sizce nasıl birakmali psikolijisini bozmadan nasıl hallettiniz acaba korkuyorum çünkü gece beslenmesini 19.ayda kesmiştim ona bile 1 ay alisamamisti istiyordu ara ara. Bu hastalikta hicbisey yiyemeyip 1 kilo verince gece emmesine yine basladik me yapmalıyım tecrubeli anmeler yol gosterebilir mo acaba