Lylasl Merhaba bebeğim 9 ay 22 günlük erkek, hala oturmuyo, dişte çıkarmadı var mı bebeği böyle olan ?
heymom__ Lylasl emeklemek belki anlaşılabilir ama dönmemesi ve oturmaması pek normal değil gibi.. bir doktora götürmenizde fayda var
Dondurmalikahve Lylasl Diş çıkarmaması emeklememesi normal ama oturmaması ve dönmemesi için mutlaka doktora götürün
S_x_w Lylasl diş çıkarmaması be emeklemeyesin normal bunlar her benekte farlı zamanlarda olabilir..ama oturma ve dönme olmaydı neredeyse 10 aylık bebeğiniz..en koşa zamanda çocuk dr una götürün o sizi yönlendirecektir
zeynep51 Lylasl b12 düşük olabilir benim bebeğimin 2 ayda kanına baktılar b12 düşük çıktı Allahtan erken bakmışım dedi doktoru yoksa ilerleyen zaman da yürümesin de emeklemesin de beyin gelişimin de dahil sıkıntı olurdu dedi
redballoons Lylasl emeklememesinde ve dis cikarmamasinda sikinti yok. hic emeklemeden yürüyebilir, anne baba gec dis cikardiysa disini gec cikarabilir ama oturamamasi ve donememesinde bir sıkıntı olabilir bence ins yoktur tabii ama bir doktora gitseniz iyi olurz
Eslemimmm Lylasl diş çıkarması ve emekleme gecikebilir hatta hiç emeklemeden yürüyenler bile var ama bu zamana kadar dönüp oturması gerekiyodu .mutlaka bir doktora götürün .kaslarıyla alakalı bir problem olabilir .elinden tuttuğunuzda yattığı yerden kendini kaldırabiliyomu .yüz üstü koyup çalışmalar yaptırıyomusunuz .sürekli kucakta tutuyosanız oda geçikme sağlayabilir .
DAO Lylasl Bunun değerle bi alakası olduğunu düşünmüyorum. Ne zaman götürdünüz doktora? Nörolojiye yönlendirebilir bebeğinizi. Diş ve emekleme her çocukta farklı belki emeklemeden yürüyecektir ama dönmemesi hiç normal değil.
Rkyyksl Lylasl en geç 8 aylıkken oturması beklenir. Emekleme gelişim basamağı değildir hemen bir doktor kontrolü gerekir diğerleri için
elizabeth Lylasl diş çıkartmaması ve emeklememesi normal ama oturması ve dönmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Doktor ne dedi bu konuda götürdünüz mü, Bize normal gelmiyor ama belki normaldir de 🤷♀️
Almila77 Lylasl nerdeyse 10 aylık olmuş diş cıkartmaması ve yürümemesi normal tabi ama dönmemesi ve oturamaması sanki problemin habercisi olabilir bence baska doktora götürmekte fayda var ama içinizi ferah tutun kötü bişey yoktur inşallah her cocugun gelişimi cok farklıdır sadece tedbir almakta fayda var baska doktora götürün bence