Anneler bebeğim bugün 4 aylık oldu 3 .aydan beri aşırı salya akıtıyor,eli parmakları sürekli agzında önlük dayanmıyor ve eli kıpkırmızı oluyor ısırıyor resmen diş belirtileri biliyorum.ama böyle kendisine zarar veriyor. Arada eline çorap geçirsem yanlış mı olur? Biliyorm ellerini kullanması lazm ama arada elleride sakinlesin istiyorm çok acıtıyor.diş kaşıyıcı var tutamıyor zaten eli kadar da tatlı gelmiyor🙊 napacağımı şaşırdım.Diş için karanfil zeytinyağıda sürüyorum arada.
Aynı durumda olan var mı? Neler yapıyorsunuz?