Salihakabaktan19 Bakıyorum herkes mama takviyesi yapıyor ben vermiyorum içmiyor da zaten ama benden başka var mı sadece anne sütü veren?
Caglarass Salihakabaktan19 Neden olmasın ki 😂 Ben vermedim takviye, tabi şuan anne sütü ek gıda olarak devam ediyoruz
Elf123 Salihakabaktan19 üç çocuğum var en küçüğü bir yaşında mama hiç vermedim sütünüz varsa zaten mama vermek anne üstünü azaltıyor bebek meme reddi yapabiliyor
Salihakabaktan19 Elf123 Benim de 3. İlk çocuk da verdim tecrübesizliğimden oldu 2. De hiç vermedim 3.de aldım ne olur ne olmaz diye bir defa denedim almadı ağzına bende vermiyorum yettiğini düşünüyorum kilosu da normal seyrediyor🌼
2prenses1pren Elf123 hiç sormayın o hataya düştüm ne yazıkkı ilk iki çocuğum sadece anne sütü aldılar 3. Çocuğuma eşimin baskısıyla mamaya başladık hem daha zayıf hemde sütüm azaldı
Salihakabaktan19 Dondurmalikahve Bende vermiyorum zaten de ama şöyle takip ediyorum herkes veriyor doktor tavsiyesi mı kendileri mi yetmediğini düşünüp veriyor bilmiyorum tabii Anne sütüne devam teşekkürler yanıtınız için 🍼💟
Nurakseki Bebeğim 9 aylık olmak üzere. İlk 6 ay sadece anne sütü verdim. Ek gıdaya geçtik hala anne sütü ile devam ediyoruz
Aykizinannesiii Salihakabaktan19 bebeğim 10 aylık emmedi hep sağıp verdim sütün yetmez diyenleri duymadım bile sağdıkça yetti anne sütü varsa mamaya hiç gerek yok ne kadar çok emerse o kadar çok süt olur zaten
Boniboncukkk Salihakabaktan19 4 ay 15 günlük anne sütü alıyor. İlk 1,5 ay mama takviyesi yaptık sarılık vardı o yüzden ama simdi sadece süt
O1Anne Salihakabaktan19 mama +meme veriyordum mamayı bıraktık sadece anne sütü veriyorum dışarı çıkınca mecbur kalırsam mama yaparım zaten kızımda içmiyor pek bu bir aydırda meme reddi var
saclarinayildizdusmus Salihakabaktan19 ilk çocuguma mama verdim de doymuyor sandım ikinci yavrum süt veriyorum sadece meğerse ne buyuk hataymıs mideleri fındık kadar yetmiyor sanmam yanlışmış vallahi tecrübe oldu
Mavili-mavilimorcicek 4 ay 20 günlük sadece anne sütü alıyor.Yalniz bizim sorunumuz sagilmis sütü bebegim hiçbir şekilde içmiyor.Emziremeyecegim ortam olursa mecbur mama veriyorum bu yüzden zorunda olmadıkça dışarı da çıkmıyorum.
Deletedmom_54 Mavili-mavilimorcicek sütünü ısıtırken bi tık fazla ısıt yanlardan köpükcükler olsun canım o zaman içer bebeğin. Bazı annelerin sağdığı sütünde sabunsu bi koku olur biraz fazla ısıtınca bu koku gider 🌸
Asel06_ Salihakabaktan19 şuan 9.5 aylığız bizde sarılık olduğumuz için 2.aya kadar mama kullandık ama kırkımız çıktıktan sonra kızım çok az tüketti mamayı sonrada asla kabul etmedi hep emdik asla 2-3 saat sınırı koymadım ne zaman isterse emzirdim geceleri de öyle her istediğinde emziriyorum bir haftadır ek gıda reddi yaşıyoruz sürekli memedeyiz canm
Lina11 Salihakabaktan19 3.5 aylık sadece anne sütü ilk 15 gün sarılık nedeniyle mama verdim sonra sadece anne sütü
LaMamaDellaCicala Salihakabaktan19 bende anne sutu veriyorum fazla fazla yetiyor simdilik ama bir adet ne olur ne olmaz mamam var hic aadim daha🙄