Ben de bu konuyu açmıştım daha önce. Organicup ve lunette marka aldım. Her kullanımda kaynatıyorum sırayla kullanıyorum nolur nolmaz diye. Düzgün takınca aşırı rahat hiç hissedilmiyor ama her seferinde aynı şekilde takmama rağmen bazen hiç sızmıyor bazen de herhalde yanlış takıyorum sızıyor. Dışarda çıkarıp takması bana zor geldi, o yüzden genelde evde kullanıyorum. Mesela gece takınca hep kayıyor nedense. Takıp çıkarması bana kolay geldi punch down yöntemiyle katlıyorum.
Bi de regl külodu aldım, o da rahat baya ama hep ya sızarsa diye korkuyorum onda da. Velhasılı her şeyi karışık kullanıyorum. Bazen tampon, bazen ped, bazen külot, bazen de menstrual kap 🤷