Merhaba kızlar 1 buçuk yaşında oğlum hasta ateşi öksürüğü balgamı burun akıntısı var birkaç gündür böyleydi kusmaya çalışıyor ama kusamıyordu neyse dün doktora götürdüm antibiyotik ağrı kesici verdi ikisini içirdik neyse on dakika sonra kustu ama hep balgamdu kustuğu sorum şu kusması iyidir çünkü balgamı çıkaramıyordu bi türlü sanırım antibiyotik etkisini gösterdi diye düşünüyorum peki verdiğim şuruplar boşa mı gitti sayılıyor kustuğu için anlamadım cevaplarsanız sevinirim