Arkadaşlar selam. Oğlum 20 aylık olmak üzere. İnanılmaz mama bağımlısı uykuya geçerken ve geceleri vazgeçiremiyorum. Aslında 9 aylıkken gece beslenmesini kesmiştim fakat bir hastalık zamanı en azından uyku halinde besleyeyim diyerek o alışkanlığına geri döndürmüş oldum yanlışlıkla. Şimdi şöyle günde 3 yada 4 kere mama içiyor. Bunlar gece uykuya geçiş sabaha karşı 4 5 arası bazen çok açsa gece iki defa bile istediği oluyor ve öğle uykusuna geçişte. Fakat şunu izlemledim mesela akşam yemeğini az yiyor mama içmek istiyor sonrasında beslenmesini etkiliyor yani. Bir yandan normal sütün ve devam sütünün de tadına baktırdım doktorumuz kesinlikle önermedi ama belki mamayı durdurum diye düşündüm. Kısacası sizden tavsiye bekliyorum bu dönemi biberon kesmeyi nasıl hallettiniz??? Gece beslenmesini en azından bu dönemde nasıl kestiniz ??