Bebeğim 2 aylık ve 10 gün önce ishal için doktora gittik probiyotik başlayalım dedi doktorumuz ve başladık kaka çamur gibi gelmeye başladı 2-3 gün yapmadığı oldu dün de probiyotiği bilerek vermedim çünkü dün dışkısı o kadar fazla ve çamur gibiydi ki galiba probiyotik dokundu dedim denemek amaçlı vermedim bu sabah yine ishaldi. Aslında ishal ama günde 3 kez falan kaka yapıyor maksimum sadece sulu kaka olduğu için ishal diyorum. Yeniden doktordan randevu alacağım ama probiyotiği şişe bitene kadar devam mı etmem gerekiyordu sizce?