314159 Sevgili bayanlar şimdi benim tahmini doğum tarihim 21 kasımdı. Ben 4 Kasım’da doğum yaptım. Doğum sonrası 8 haftalık iznim 21 kasımdan mi başlar yoksa 4 kasımdan mi?( 32. Haftada direkt izne ayrıldım)
Baakpnr- 314159 erken doğum yaptım ben de , öğretmenim . O kalan kısım doğum sonrasına aktarıldı 😍 3 hafta erken doğdu 21 gün iznim sonraya aktarıldı
Wanderlust 314159 iznimin aktarilmasi icin hastaneden extra bir belge alip idareye vermistim o sekilde sonrasina iznim aktarilmisti
157258 314159 40 hafta süre üzerinden hesaplanıyor ne zaman doğum yaparsanız yapın normal doğması gereken tarih baz alınıyo erken doğunca da kalan kısım doğumdan sonraya aktarılıyo bizzat benimde o şekilde oldu
314159 Baakpnr- teşekkür ederim ☺️ bende öğretmenim. Eşimle anlaşamadık. Bende sizin gibi düşünüyorum. Doğruymuş demekki.
Wanderlust 314159 ogretmenim 24.hafta ayrildim erken dogum yaptim erken oldugu icin 40 haftayi tamamlamis gibi hesaplanip o sureyi iznime eklediler
Mylittlepearl 314159 izninizin ne zaman doğum yaptığınızla bir alakası yok. İzne ayrıldığınız tarihten (sizin için 32. Haftanızın olduğu gün) itibaren 16 hafta yani 112 gün sayacaksınız.
Karauzumum 314159 3 kasımda doğum yaptım 15 şubatta başlıysam. 26 ekimde ayrılmıştım. Doğum öncesi izin doğum sonrasına aktarıldı
Kaymaklibiskuvi 314159 kalan izniniz aktarılır ben üç hafta erken doğum yaptım sonraya 11 hafta olarak eklendi