Kevser472 Kızlar kızımı dik yapınca ayaklarını direk basıyor dimdik oluyor yani bu iyi bişey evet ama sürekli yapılması ayaklarına zarar verir mi çünkü şuan tam taban basamıyorlar doğal olarak ? 2 ay 20 günlük kızım
Gryffindor Kevser472 Sürekli yapmayın hatta hiç yapmayın. Bebeklerin kalça eklemi kıkırdak yapısında olduğu için ekleme hasar verebilirsiniz. Gerek yok öyle bir şey yapılmasına
okuyor Kevser472 bizimki 3 aylıkken yapıyordu. Doktora sormuştum. Ağırlığı ayağına vermesin siz tutun çocuğu demişti. Tabanı değse bir şey olmaz. Kendi agirligini kaldirmasin ama demişti