Anneko 11 ay oldu sezeryan olalı keloid oldu sonrasında dikiş yerim ama sanki bu hafta daha bı şiş, kabarık ve kızarık duruyor inanılmaz kaşınıyor ve batma yaşıyorum doktoruma randevu aldım ama gene bir sormak istedim başına gelen var mı ?
tiredmom_ Anneko burda bekleyeyim ben de aynı şeyi yaşıyorum randevu aldım cuma gününe 3 ay oldu benim de