O1Anne Kesinlikle ilaç önerilmeyen dönem emzirme dönemi maalesef. Eğer durumunuz ağırsa, çocuğunuza ve kendinize zarar verecek durumdaysanız kullanılan belli başlı ilaçlar var. Çoğu zaman bu kadar ağır durumdaysanız zaten emzirmeyi kesmenizi öneriyorlar. İlaç hiçbir zaman çare değil. Ömür boyu kullanılan ilaçlar bile ağır psikolojik sorunu olan insanlar için geçerli oluyor genelde. Çoğu doktor yavaş bir şekilde mg azaltarak terapiye yönlendirerek ilacı bıraktırmaya çalışıyor. Anksiyete ve panik atak teşhisi konulmuşsa zaten, bunlar için kullanılan ilaçlar aşırı uyku ve uyuşukluk yapan ilaçlar oluyor. Küçük bir bebek söz konusuysa ilacın yan etkileri bile tehlikeli oluyor aslında. Mutlaka doktorunuza danışın.