Yesimbb Kızlar selam 35+1 de doğum yaptım. Kızım 9 günlük şu an. Eve geldiğimiz günden beri beslenmede çok zorlanıyoruz. Çok uyuyor. Mama yerken uyuyor biberonda uyandırmak için çok çabalıyorum ama uyandıramıyorum. Çok zor uyanıyor. Anca biberonla verebiliyorum. Memede daha çok uyuyor. Önerisi olan var mı?
Busbusana Yesimbb bİzde 36 da doğduk.emme refleksi çok iyi değildi emsin diye uğraştık baya soyuyorduk topuklarına vurup ağlatıyorduk uyumasın uyansın diye.Mutlaka çiş kontrolü yap.Çiş yapıyorsa besleniyordur çiş yoksa beslenemiyordur
Yesimbb Sevdapl evet canım sarılık var. 14 çıktı devlet hastanesinde dün özele gittik cihazla ölçtüler 11 küsür çıktı. Sık sık anne sütü diyorlar ama ben bir türlü uyandıramıyorum. Çok zor uyanıyor. Çok uğraşıyoruz. Ne yapıcam bilmiyorum sütümü genelde sağıp veriyorum öyle daha kolay içiyor. Ama yetişemiyorum sağmaya da Benim o arada 1 saat uyumam gerekiyor en azından. Ama bu sefer de uyutmak için uğraşıyorum.Hiç uyuyamadığım için gece de uyuya kalıyorum
Sevdapl Yesimbb bizde geçtik bu yoldan maalesef. Çok zor günlerdi. Altını açın, yüzünü nemli pamukla silin, ayaklarını sıkın, emerken elleriyle kollarıyla oynayın. 2 saati geçirmemeye çalışın.
Ymnaci Oğlum 33 haftada doğmuştu 5 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra eve çıktık . Asla uyanmıyordu ama benim 2 saatte bir alarmım vardı beslemek için ıslak nemli bezle siliyordum o şekilde uyanıyordu . Sarılıkta vardı 14 çıkmıştı sizinki gibi değeri doktor önce anne sütü sonra sağdığın süt sonra mama şeklinde besle demişti kırkı çıkana kadar .