Arkadaşlar çokkkk zorlanıyorum bazennn olmek istiyorum hiç bir yere gidemiyorum utanıyorum kızım 2,5 yaşında sürekli her şey için ağlıyor mesela meyve yiyoruz biçağı bana ver diyor zararlı diyorum olmaz diyorum ağlamaya başlıyor başka bişey getiriyorum onu unutturmak için ama yok asla unutmuyorr napıcağımı bilmiyorum onerilerinizi soylerseniz çok mutlu olurum … 😭