Kızlar 4 aylık bebeğim var ve neredeyse bir buçuk aydır geçmeyen boyun isiliği var ne yaptıysam geçmiyor. Kuzum biraz gıdıklı o yüzden sanırım orası çok hava almıyor ama bugün sabah baktığımda daha çok artmıştı başına gelen var mı? Krem kullanan memnun kalan ya da doğal bir şeyler önerecek olan?