Merhabalar
Halk bankası Pandemi döneminde ihtiyaç kredisi cektim ilk bi kaç ay ödeyemedim daha sonra 6 aya böldürdüm hepsini ödedim ama hukuk brösundan mesaj geldi dün mesaj söyle
Halk bank borcunuz yasal takip sürecine girmiştir masraf ve faizleri eklenmeden yapılandırma için acil arayınınız diyor ilk iki taksidi bankaya geri kalanını iban yolu ile ödedim ne alaka bu mesaj gelmesi anlamadım
En son taksit ekim ayında idi en son taksidi ödedikten sonra bankaya gitmem gerekir miydi